Kalkulatory podatkowe holenderskiego podatku

Rozliczenie podatku z Holandii kalkulator, może to sprytne narzędzie, które pozwoli nam na dokonanie obliczeń, dotyczących wysokości podatku należnego za pracę na terytorium Holandii. Skorzystaj z rozliczenia podatku z Holandii kalkulator. Jest on zupełnie darmowy i do niczego Cię nie zobowiązuje. Wymaga za to wpisania odpowiednich wartości kwotowych, oraz podania niezbędnych danych, które pozwalają na obliczenie wysokości należnego podatku. Należy także pamiętać, że wynik obliczeń, jest uzależniony od dochodów, które osiągamy także poza granicami Holandii, oraz od okresu pracy. Sposób liczenia rozliczenia podatku z Holandii kalkulator, jest zgodny z tym, zastosowanym w kalkulatorach urzędowych.

Czy każdy Polak, pracujący w Holandii, może się ubiegać o ulgi podatkowe?

Chcąc ubiegać się o ulgi podatkowe, takie same, jakie przysługują holenderskim podatnikom, trzeba być w tym kraju zameldowanym przez cały rok. W przeciwnym razie, należy spełnić kryterium dochodowe.

• Jeśli osoba była zameldowana cały rok w Holandii, to korzysta ze wszystkich ulg.
  • Jeśli osoba nie była zameldowana cały rok w Holandii lub nie była w ogóle zameldowana w Holandii, jednak 90% jej dochodów lub więcej, pochodzi z Holandii, to może ubiegać się o „lepsze potraktowanie”, jako tzw. zagraniczny podatnik, który kwalifikuje się do ulg podatkowych przysługujących holenderskim podatnikom.

Od 2015 roku, holenderski rząd wprowadził zaświadczenia o dochodach z kraju pochodzenia. Można więc w pełni skorzystać z holenderskich ulg podatkowych, ale trzeba spełnić warunek, że co najmniej 90% dochodów, osiągniętych w danym roku, pochodzi z Holandii.

Jeśli jesteś pracownikiem sezonowym w Holandii, oraz nie jesteś zameldowany w tym kraju, albo byłeś w danym roku podatkowym zameldowany przez okres krótszy niż rok, również możesz ubiegać się o ulgi. Najpierw, musisz się rozliczyć w polskim urzędzie skarbowym, po czym powinieneś złożyć w holenderskim urzędzie deklarację „zaświadczenie o dochodach”. Ma to na celu udowodnienie Belastingdienstowi, że minimum 90% Twoich dochodów, zostało osiągnięte w Holandii.