Szerokie możliwości korzystania z ulg

Przepisy podatkowe w Holandii, dają możliwość pracującym tam osobom, na to, by odliczyć od podatku określone wydatki. Odliczyć można, między innymi:

• oprocentowanie hipoteki,
  • koszty edukacji własnej,
  • usługi prawnicze i adwokackie,
  • a także uzyskać ulgę na dziecko.

Holenderski urząd, refunduje również koszty, poniesione na rzecz ubezpieczenia zdrowotnego, tzw. Zorgtoeslag.

Holenderskie Urzędy skarbowe nie mają restrykcyjnie ustalonych terminów realizacji zwrotu. Jednak istnieje zasada, iż petent, którego zgłoszenie wpłynie do urzędu w ciągu pierwszego kwartału, roku następującego po okresie zatrudnienia (czyli np. osoba pracowała w 2018 roku, więc zgłoszenie musi nastąpić do 31.03.2019), może spodziewać się decyzji do końca czerwca danego roku.

Natomiast zwrot nadpłaconego podatku z zeznania zarejestrowanego w drugim kwartale, powinien nastąpić do końca roku. Wszelkie późniejsze zgłoszenia, będą rozpatrywane przez holenderski urząd nawet do trzech lat.

Kalkulatory podatkowe

Algorytm liczenia rozliczenia podatku z Holandii kalkulator, jest praktycznie tożsamy, ze sposobem liczenia kalkulatorów urzędowych. Rozliczenie podatku z Holandii kalkulator, może być bardzo pomocnym narzędziem, które pozwoli na wygodne, szybkie, a także bezbłędne obliczenia. Skorzystaj z rozliczenia podatku z Holandii kalkulator, który wymaga od nas tylko wpisania odpowiednich wartości, oraz podania niezbędnych danych, pozwalających na obliczenie wysokości należnego podatku. Należy jednak pamiętać, że wynik obliczeń, jest uzależniony również od dochodów poza granicami Holandii, oraz od okresu pracy.