Kalkulatory podatkowe

Rozliczenie podatku z Holandii kalkulator, może okazać się dla nas bardzo pomocnym sposobem na szybkie i wygodne obliczenia, dotyczące wysokości holenderskiego podatku. Pamiętaj, że błędnie wypełniony dokument, może wydłużyć czas oczekiwania, a zeznanie podatkowe może zostać nierozpatrzone. Ponadto w skrajnych przypadkach- może skutkować naliczeniem kar, np. za niedopłatę podatku. Skorzystaj z rozliczenia podatku z Holandii kalkulator, a na pewno unikniesz tego typu problemów Wymaga się on od nas tylko wpisania odpowiednich wartości, a także podania niezbędnych danych, pozwalających na obliczenie wysokości podatku- w tym także ewentualnej nadpłaty lub niedopłaty.

Ile wynosi podatek dochodowy w Holandii?

Twój pracodawca w każdym miesiącu, obowiązkowo odprowadza do holenderskiego urzędu podatkowego Bealstingdienst, zaliczki na podatek dochodowy, oraz na ubezpieczenie emerytalno-rentowe.

Kwota tych zaliczek uzależniona jest od wysokości Twoich zarobków i wieku. Większość pracodawców, oblicza ją przy założeniu, że pracownik będzie podejmował zatrudnienie na terenie Holandii przez cały rok, oraz osiągał taki sam dochód każdego miesiąca. W takich przypadkach, kwota ta jest równa podatkowi, jaki trzeba będzie zapłacić holenderskiemu urzędowi podatkowemu Belastingdienst na koniec roku. Najczęściej nie wymaga to dopłaty podatku za strony pracownika.

Jeśli pracownik nie podejmował zatrudnienia przez cały rok, ale tylko przez jego część lub jeśli jego miesięczne zarobki ulegały znacznym wahaniom- istnieje możliwość ubiegania się o zwrot części, a czasami nawet całości zaliczek podatkowych, odprowadzonych przez pracodawcę.